Eerste blog - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Renske Cloosterman - WaarBenJij.nu Eerste blog - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Renske Cloosterman - WaarBenJij.nu

Eerste blog

Blijf op de hoogte en volg Renske

11 April 2015 | Nederland, Maastricht

Lieve lezers,

Het is nog wat vroeg om mijn eerste volledige blog te plaatsen, dus nog even geduld.

Leuk dat je mijn avontuur wilt volgen!

Tot snel.

Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Maastricht

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 December 2015

Colombo

02 December 2015

Colombo

24 November 2015

Zeeziek

29 Oktober 2015

Myanmar en Sri Lanka

24 September 2015

Eerste week aan boord
Renske

Zeeuw op Zee. De komende twee jaar ga ik varen met de Logos Hope, het grote boekenschip van OM. Hier zal ik, wanneer ik kan, een update geven en foto's plaatsen.

Actief sinds 30 Maart 2015
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 11156

Voorgaande reizen:

30 Maart 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: